torsdag 7 april 2011

Minde kul pyssel.

Gissa vad Jossan grejar med idag! Jo Jossan torkar spy och snor. Kan någon förbarma sig och komma hit med ett vitt nystan Svarta Fåret Freja stickor 4? Så jag kan göra färdigt min kudde i alla fall.

Johan fick ett anfall på mig igår över alla garner och mönster och virknålar som ligger utspridda i soffan och på soffbordet och små garnbitar på golvet. Han får min kreativitet att kännas smutsig ta mig fan. Tänk om jag får virkfeeling mitt under Big Brother, då gäller det att ha grejerna till hands. Då kan jag ju inte gå ner i källaren och börja rota. Det går inte för sig. Nej vet du vad Herr Sponton, din dam är lite rörig men hon är rar ändå. Har du tur kanske du får en mössa eller ett par benvärmare. :)

2 kommentarer:

  1. Vad kul att det händer lite hos er! Sen jag la ner min facebook har jag din blogg som startsida... : ))
    //Anna Carin

    SvaraRadera
  2. Han ska vara glad att du har betonggjutning som hobby!

    SvaraRadera